Sensorinis dinaminis kabinetas

Apie

Sensorinės jautimo integracijos centre įrengtas profesionalus kompleksams „Pelėdos namai“, skirtas „specialiųjų“ poreikių ir normotipinių vaikų sensorinės-dinaminės integracijos principais dirbančių specialistų erdvei organizuoti. Kruopščiai atrinktų treniruoklių dėka, šis centras yra efektyvus pagalbininkas, sprendžiant reabilitacijos, habilitacijos ir korekcines užduotis.

Profesionalus sensorinis-dinaminis kompleksas yra skirtas psichologų, logopedų, defektologų ir kompleksinės reabilitacijos specialistų darbui. Darbui mūsų centre kviečiame specialistų komandą.

„Jutiminė integracija, kuri yra reikalinga judėjimui, kalbėjimui ir žaidimui, yra sudėtingesnės integracijos, lydinčios skaitymą, rašymą ir tinkamą elgesį, pagrindas.“
J. Ayres

Sensorinės integracijos metodų kūrėja, Anna Jean Ayres, yra Pietų Kalifornijos universiteto (Los Andželas) mokslininkė. Ji tikėjo, kad pagrindinis sensorinės-motorinės integracijos tikslas yra stimuliuoti pojūčius ir koreguoti jutimo sistemų funkcionavimą. Šie metodai yra veiksmingi vaikams, turintiems mokymosi sunkumų, gydant neurologines ligas, mažinant suaugusių pacientų demenciją.

Centras yra skirtas individualioms konsultacijoms ir užsiėmimams mažose grupėse, vaikų psichologo, neuropsichologo, logopedo, ergoterapeuto darbui.

Kabineto įranga

Susidomėjote?

Skambinti

Nuomos kaina

Ilgalaikės nuomos sąlygos aptariamos individualiai

Užsisakyti

Specialistams

Jei esate vaikų centro specialistas, dirbantis su vaikais bei taikantis sensorinės integracijos metodus, tuomet mūsų profesionali sensorinė erdvė yra neatsiejama Jūsų darbo dalis.

Individualūs užsiėmimai sensoriniame-dinaminiame centre skirti normotipiniams (be sunkių fizinių ir psichinių patologijų) bei „specialiųjų“ poreikių turintiems vaikams. Normotipiniai vaikai yra vaikai, kurių dabartinė raida turi tam tikrų sutrikimų: elgesio, koordinacijos ir stambiosios motorikos, adaptacijos mokykloje ir darželyje, akademinių rezultatų ir motyvacijos problemų.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kas įeina į jutiminio dinaminio centro struktūrą?
  • Hamakas – turi galingą raminamąjį poveikį. Hiperaktyvūs vaikai jame tarsi medituoja, tampa ramesni, sumažėja stresas, agresija, nerimas.
  • Statinė - pats mėgstamiausias vaikų simuliatorius jutimo kambaryje. Galima naudoti tiek pakabintą (kaip sūpynes), tiek tiesiog gulinčią ant grindų, sukti joje vaikus „centrifugoje“.
  • Rąstas - universalus sensorinis-integracinis treniruoklis, atliekantis „arkliuko“, sūpynių, mušimo maišo ir kt. funkcijas. Viena pagrindinių sensorinės integracijos technikos priemonių.
  • Platforma - nepakeičiama atsargiems vaikams, kurie bijo prarasti tvirtą atramą po kojomis.
  • Tunelis – didžiulis audinys, leidžiantis vaikams saugiai patirti judėjimą labai nestabiliu paviršiumi. integruojant informaciją iš vestibuliarinės, regos ir motorinės sistemos. Taip pat, formuoja vaiko kūno dalių santykinės padėties ir jų judėjimo pojūtį. kitaip tariant, atsiranda savo kūno jautimo suvokimas. Šis treniruoklis yra būtinoji priemonė bet kurioje dinaminio jutimo patalpoje.
  • Lygus žaidimo komplekso paviršius - leidžia lavinti lytėjimo pojūčius, atstato jutimo trūkumą riboto judrumo vaikams.
Kokią naudą mums suteikia juslinės integracijos „Owl House“ užsiėmimai?

Labai svarbu, kad tokios veiklos metu vaikas būtų aktyvus, nes tik apgalvotų judesių metu vystosi smegenys, psichika ir kūnas. Suaugęs žmogus neliepia laikytis jo nustatytų taisyklių, o kuria dialogą su vaiku apie tuos žaidimus, kuriuos pasirinko pats vaikas. Ši, iš dalies struktūrizuota, sąveika su suaugusiuoju, apimanti spontaniškų judesių ir suaugusiojo nurodymu atliekamų judesių kaitą, yra labai svarbi emocijų, mąstymo, kalbos, smegenų ir kūno jungčių vystymuisi.

Tokiu principu, užsiėmimai su vaiku, remiantis sensorinės integracijos teorijos principais, numato sensorinių pojūčių įtraukimą į prasmingų, savarankiškų, adaptyvių sąveikos formų kontekstą.

Keičiant kabinimo būdus iš stacionariai pritvirtinto sviedinio į sviedinį, besisukantį horizontaliai, apsisukinėjantį aplink vertikalią ašį ir spyruokliuojantį aukštyn ir žemyn, galima reguliuoti apkrovą. Tai leidžia pritaikyti tam tikro sviedinio pratimų sudėtingumo lygį pagal konkretaus vaiko ar vaikų grupės poreikius. vaikų gebėjimams, didėja sunkumų lygis.

Kokią naudą vaikas gaus iš užsiėmimų sensoriniame dinaminiame komplekse?
  • Gerėja kognityvinės funkcijos.
  • Gerėja našumas.
  • Sumažėja nerimo lygis
  • Sumažėja impulsyvumas.
  • Pagerėja koordinacija.
  • Padidėja dėmesio koncentracija.
  • Pagerina atminties.
  • Stabilizuojasi emocinis fonas.
  • Lavina stambiąją motoriką.
  • Vyksta psichinių procesų optimizavimas.

Du viename! Korekcinės užduotys sprendžiamos efektyviau, į sensorinio dinaminio komplekso aparatus įtraukiant sensomotorinės integracijos, neuropsichologinių ir dinaminių pratimų elementus.